woensdag 25 januari 2012

Wool-Eater Blanket CAL - week 2

De richtlijnen voor week 2 van de Wool-Eater Cal 2012 waren duidelijk:
Haak 4 ronden, oftewel 8 toeren,  in de week van 18 t/m 25 februari en dat is gelukt.
De toeren worden met elke ronde natuurlijk langer en nemen dan meer tijd in beslag, maar  het is zo verslavend om elke keer naar een volgende kleur te werken en het effect daarvan aan de deken te zien.
De groentinten zijn bijna klaar en dan ga ik over naar de geeltinten, dan wordt het resultaat nog kleuriger.
Wordt vervolgd....

4 opmerkingen:

Corina zei

dat word mooi zeg, dat is iets dat ik nog niet kan haken. Breien wel maar ook niet echt mijn ding.

groetjes Corina

Trish zei

LOVE the colors!

Fruitful Fusion zei

Looking good!!! I feel like checking my yarn to see if I can join in!!!

Alette zei

Super en wat wordt het mooi al die overlopende kleuren.
Ik ben er ook mee bezig en het werkt inderdaad verslavend :) Ik ben nu bezig met ronde 17

gr Alette