zondag 22 september 2013

Post ontvangen en versturen

Het is zo leuk om post te versturen en ontvangen, dat ik me ook voor Postcrossing heb aangemeld. Het werkt exact hetzelfde als snailmailen, maar dan met ansichtkaarten en die verstuur en ontvang je van en naar allerlei landen, wereldwijd.
Bij het aanmelden voor Postcrossing maak je een profiel waarin je iets over jezelf zegt en aangeeft wat voor soort kaarten je zou willen ontvangen.
Ik heb een aantal categorieën genoemd, waaronder mijn favoriete uilen. Er zijn al twee ansichtkaarten met uilen in mijn brievenbus gevlogen: 
1 uit Tjechie
1 uit Litouwen

Ik verstuurde zelf 2 snailmailpakketjes. De eerste ging naar Nynke in Amsterdam. Ik begon me al een beetje ongerust te maken of ze het wel had ontvangen, maar vandaag kreeg ik bericht dat het pakketje toch was aangekomen. Dit pakketje had een beetje een flowerpower tintje met o.a. kaartjes, applicatie, bloemetjes, papiertjes, thee en wat lekkers.

Het pakketje dat deze week bij Maartje in Dalfsen in de brievenbus plofte was gevuld met cupcake spulletjes met o.a. briefpapier, sluitstickers, notitieblokje, knutselpapier en nog meer snuisterijtjes.

Uit de reacties van beide kon ik opmaken dat de pakketjes in de smaak zijn gevallen, leuk!
En hoewel de herfst nu toch echt is begonnen, bloeit deze dahlia nog uitbundig. De sprinkhaan koesterde zich vandaag in het zonnetje in de bloem.

4 opmerkingen:

Marian zei

Wat leuk dat snailmail...ik zie het hier en daar voorbij komen, maar weet niet precies wat het inhoud...stuur je dan iemand 'kleine kadootjes' ?

poetsie zei

ik ben ook nieuwsgierig geworden. Mooie kaarten heb je ontvangen.

Bets zei

Kan me voorstellen dat ze er blij mee waren. Ziet er dan ook heel gezellig uit. En de postbode blijft zo ook aan het werk hihihihi

Poesie Oh Hi! zei

Leuk is Postcrossing ook he. Ik heb het ook een poosje gedaan gedaan. Heel bijzonder om Kaartjes van over de hele wereld te ontvangen.

En wat heb je een prachtige snailmail gemaakt!