zaterdag 3 oktober 2009

Borduurclub



Afgelopen vrijdag was de eerste borduurclub na de vakantie. Vooraf spreken we af wat voor project of techniek we met elkaar zullen maken. Dit keer hebben we een lavendel- of geurzakje gemaakt en kaarten geborduurd.
Ieder had ook geborduurde dingen meegenomen om te laten zien. Ik maak van de dag een soort fotoimpressie en stuur de foto's daarna dan naar clubleden door. Er was zoveel te zien en te fotograferen, ik had het er gewoon druk mee.
Hierbij een aantal van de dingen die gemaakt waren (met toestemming van de maaksters):

Digitaliseren van patronen kan ik nauwelijks, maar een aantal van de borduurclubleden kan verdienstelijk zelf digitaliseren. Een aantal van bovenstaande patronen zijn zelf ontworpen en erg mooi geworden.
p.s. patronen worden om die reden niet verspreid, graag begrip daarvoor.

1 opmerking:

Els zei

Wat een mooie dingen heb je gemaakt, en wat een leuk dat jullie een hobbyclub hebben.
Ik vind het opengewerkte zakje (cutwork)erg mooi! Mag ik misschien weten van welke designer het is?
Groetjes van Els