woensdag 29 februari 2012

Wool-Eater Blanket CAL 2012 - week 8

Mijn 8 dagen op de Huishoudbeurs 2012 zitten er weer op. Maar liefst 246.998 mensen bezochten dit jaar de 67e Huishoudbeurs in de Amsterdamse RAI. Dat waren er ongeveer 20.000 meer dan vorig jaar. Gemiddeld werd 101 euro uitgegeven aan allerlei artikelen.
Dat is in ieder geval wat de organisatie communiceert na afloop van de beurs. Maar ik waag het te betwijfelen, met name de eerste dagen tijdens de carnvalsdagen, waren er beduidend minder bezoekers, werd er zo "gezeuld" met tassen en zakken en waren er een aantal grote gerenomeerde bedrijven niet meer terug te vinden op de beurs (bv. Nivea of Herome ontbraken).
Ik heb een reuze leuk week achter de rug, waarin in toch heel veel mensen heb gezien, gesprekken heb gevoerd, gedemonstreerd en allerlei optredens heb gezien, overal heb rondgekeken en ook nog allerlei dingen heb kunnen maken. De foto's van die projecten volgen in andere berichten later deze week.

Afgelopen week heb ik geen update kunnen maken voor de Wool-Eater Blanket, maar de resultaten tot en met deze week laat ik wel weer zien.
Ik heb wel de "statistieken" van de deken in de 7e week opgeschreven:
Gewicht: 838 gram
Afmeting: 83 cm breed x 110 cm lang
Aantal gebruikte kleuren: 22

Ik heb afgelopen week toch nog doorgehaakt aan de deken, heerlijk 's avonds met mijn voeten op de bank.
Het resultaat tot nu toe zie je op de foto's.
De bijbehorende getallen zijn:
Gewicht: 1055 gram
Afmeting: 97 cm breed x 120 cm lang
Aantal gebruikte kleuren: 25
Ik ben inmiddels begonnen aan de herhaling van de kleuren. In overleg met dochterlief ben ik daarmee niet met zwart verder gegaan, dat contrast vonden we veel te veel gaan opvallen. Dus heb ik de middengrijs weer gebruikt na de donkerpaarse toer.
Het lukt niet meer om de herhaling van de kleuren uit de resten van de eerste bol en 1 nieuwe bol te halen. Ik moet dus sowieso bollen bijbestellen.

4 opmerkingen:

poetsie zei

Zo te lezen heb je weer een erg leuke week achter de rug.
Dit deken ziet er veel belovend uit, mooi patroon

Marleen zei

P R A C H T I G !! heel mooie kleuren heb je gebruikt. leuk dat je je geamuseerd hebt op de beurs.

Corina zei

fijn dat het weer gezellig en leuk was op de beurs, vind je deken erg mooi worden vooral al die kleuren geweldig.

groetjes Corina

Sannalin zei

Ik heb ook erg genoten op de huishoudbeurs en heerlijk kleding geshopt en natturlijk even bij je langs geweest.

Wat word de deken prachtig zeg, wat een werk.........

San