vrijdag 17 februari 2012

Huishoudbeurs 2012

Van 18 tot en met 26 februari 2012 wordt de Huishoudbeurs gehouden in Amsterdam RAI.
Je vindt er alles over mode, verzorging, wonen, vrijetijd en culinair.
Ik ben er natuurlijk ook weer te vinden: in de stand van Janome/Ricken's Naaimachinehandel.
We zijn te vinden in hal 7, standnummer 0136, dicht bij het creatieve workshopplein en het entertainmentpaviljoen van SBS6.

Mocht je naar de Huishoudbeurs gaan komende week, dan zou ik het erg leuk vinden als je even gedag komt zeggen!

7 opmerkingen:

Corina zei

veel plezier en succes denk niet dat ik ga komen.

groetjes Corina

poetsie zei

Veel plezier.

Sannalin zei

ik kom je donderdagavond wel effe opzoeken!

San

Tialda zei

Heel veel plezier! Dit jaar ga ik niet>

Anja zei

Ben gisteren op de HHB geweest; heb iemand een welgemeend compliment gegeven over de prachtige "WELKOM" slinger die in de stand hing. Was jij dat?

Saskia van Bommel-de Coo zei

Hoi Alice,

je kent mij niet persoonlijk maar ik was vrijdag bij jou aan de stand op de huishoudbeurs en ik was geïnteresseerd in het borduren op papier. Jij verwees me toen naar jouw site/blog en die heb ik dus gevonden. Ik heb inmiddels de beschrijving ook gevonden en ga het zeker eens uitproberen!

Bedankt voor de tip en compliment voor je site/blog ziet er erg leuk uit.
Mocht je iets van ons (simpele) werk willen zien: www.decooratie.nl

Succes nog op de beurs vandaag en morgen!

Groetjes

Saskia van Bommel

Anoniem zei

Nee helaas! ik had me anders zeker wel bij je gemeld!

Fijn weekend.

Groetjes Thea ♥