zondag 26 januari 2014

Silhouette Cameo gepimpt

Met een Silhouette Cameo in huis kun je het bijna niet laten om het apparaat zelf onder handen te nemen.
Ik heb me gelijk maar gewaagd aan het maken van een eigen ontwerp, met natuurlijk een uiltje naast mijn naam erop. Wat bloemetjes extra gesneden om hier en daar de boel op te fleuren.
Het traceren van het plaatje is gelukt, het snijden ging zonder problemen, het pellen ging goed, het plakken was een peuleschilletje en het resultaat vind ik grappig geworden.

8 opmerkingen:

Bets zei

Oh gaaf zeg. Helemaal jou ding.

Dieneke Knikker zei

Echt super leuk!

Corina zei

Zo is ie inderdaad niet meer zo saai. Leuk gedaan hoor en fijn dat het zo makkelijk ging.
Gaan vast nog meer leuke dingen voorbij komen.

Corina

anja zei

Helemaal mooi.
Gr Anja

anja zei

Helemaal mooi.
Gr Anja

Atelier Valerie zei

Met dit machientje zal je uren plezier hebben, mooi ...
Lieve groetjes, Valerie ♥

Anoniem zei

mooi - leuk - gaaf
gr. Paula

Jose zei

Leuk geworden! Ik vind vooral het lettertype erg mooi. weet je toevallig nog welk lettertype dat is? Gr. José