donderdag 30 januari 2014

CAL 2014 ~ strependeken ~ week 4

Voor deze voor mij nieuwe steek, moest ik de beschrijving met de foto's er even bij houden. Maar na een paar herhalingen bij de verschillende toeren lukte het prima.
Ik had na deze toeren uiteindelijk 30 "wheels" en die worden in de volgende toer weer de 240 steken waarmee ik de deken ben begonnen.
De start is nog niet overal even recht aan de zijkant, maar de deken wordt waarschijnlijk zo zwaar en dik, dat trekt gaandeweg gewoon weer in model is mijn ervaring.

4 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Een weekje verder en weer een rijtje meer ...
Ik vind het allemaal prachtig gehaakt
en je kleurtjes gaan mooi over in elkaar!
Nog een fijne dag, lieve groetjes Valerie ♥

Barbara zei

Mooie wheels! Ik vond het ook erg lastig... Ben bijna klaar en dan ga ik maar tellen of ik weer uitkom. Ik zou 36 wheels moeten hebben (als ik het goed zeg)...

Corina zei

Mooie kleuren, netjes hoor doe het je niet na.
Op naar de volgende ronde.

Corina

Amarins zei

Dit ziet er suuuuuper uit. Trekt inderdaad wel bij als het niet al te erg is. Zie ik bij die van mij ook al. Groetjes, Amarins