woensdag 24 juni 2009

Nieuwe aanwinsten

Wat een heerlijk weer de afgelopen dagen. Hoewel het wel stevig waait maakt dat het juist goed uit te houden.
Dochterlief is deze afgelopen dagen op schoolkamp geweest, wat heeft die het ook getroffen. Gisteren viel deze kaart al op de mat....wat was het stil de afgelopen dagen. Ze komen vanmiddag laat weer naar huis.
Soms ga ik lekker even stuinen in een kringloopwinkel. Vanochtend even bij de Dorcas winkel langsgeweest. Deze "schatten" kon ik niet laten staan:
De oranje fles was 2 euro, emaile pot 50 eurocent. De susanne-met-de-mooie-ogen kocht ik eerder deze week al, die moet vandaag nog buiten geplant worden.
De pot en fles hebben een plekje gevonden in de tuin, bij de zinken tuinkast met ander gekleurd glaswerk.

Deze week aan verschillende dingen gehandwerkt, maar geen van alle al klaar om te laten zien. In de Anna van vorige maand kwam ik deze dingen tegen om te maken, ik heb ze op mijn "WIM" (Work In Mind/Nog te Doen) lijstje gezet.

Geen opmerkingen: