vrijdag 5 juni 2009

Laatste borduurclub voor de zomervakantie

Vandaag zoals gezegd, de laatste borduurclub voor de zomervakantie gehad.
Het was weer erg gezellig, veel gekletst, geborduurd en weer helemaal bijgepraat weer naar huis.
Met 3 andere borduurvriendinnen zorgen we voor de koffie, thee en vaak erg lekkere versnaperingen. Daarnaast bereiden we ook de projecten voor die we met elkaar maken.

Hierbij wat foto's van het franjeborduren van vandaag, de zonnebloemen heb ik gemaakt. De andere dingen door 1 van de anderen (bedankt voor het "gebruik" van de foto).

Als dank voor het organiseren van de borduurclub, werden we verwend met een mooie bos bloemen, een kadobon om te besteden aan hobbyspulletjes en een leuke foto van alle dames bij elkaar en 1 van de 4 bestuursleden, zoals we gekscherend werden genoemd..

Bedankt lieve borduurvriendinnen voor alle gezelligheid!

1 opmerking:

yvonne zei

Hoi Alice, jammer dat ik er afgelopen vrijdag niet bij kon zijn. Mijn vader is pas overleden, dus veel bij mijn moeder, en onze jongste dochter vertelde 2,5 weken geleden dat ze a.s. donderdag gaat trouwen. En ik was nodig bij allerlei aankopen. Vriendelijk groetjes Yvonne
(ja dezelfde dochter van de wieg)