woensdag 3 juni 2009

(Her)Ken je dat ook...............???

Vaak heb ik allerlei ideetjes, plannen, patronen van allerlei soort of andere dingen die ik nog wil gaan maken.
Voor leuke borduurideetjes heb ik daarvoor een speciale map gemaakt. In patronenbladen plak ik een zogenaamd "geeltje" met de leuke patronen en leuke websites met ideetjes plaats ik in mijn favorieten.

Maar als ik dan wil beginnen met iets...tja, waar had ik het ook al weer opgeslagen? De lijst met favoriete sites is ellenlang..:-).
De map met opgeslagen borduurpatroontjes idem dito...:-)
en de stapel met Knips of Diana's is bijna hoger dan mijn statafel waarop de machines staan...:)

Vorig jaar heb ik een blouse gemaakt met korte mouwen, een V-hals met kraag en leuke belijning. Goed geslaagd en hij draagt heel erg fijn. Van dat patroon wilde ik voor deze zomer nog een exemplaar maken. Maar ja, uit welk blad kwam dat patroon nu ook al weer en waar had ik het gelaten..........
Om een lang verhaal kort te maken, na een avond zoeken bij de tv, heb ik het gevonden!!
Zat al een beetje te balen, dat ik het niet beter bewaard had, maar gelukkig kwam het boven water. Bleek uiteindelijk niet om vorig jaar te gaan..maar uit een Knip van april 2006!
Hier de tekening van het betreffende patroon:



Nu nog de zomerstofjes uit de stapel lapjes vissen en aan de slag..

En wat was het commentaar van DH na een avond bladeren: "Ben je nu de hele avond op zoek naar dat ene patroontje..?"
(Her)Kennen jullie bovenstaande (al is het maar een heel klein beetje) ook?

Geen opmerkingen: