donderdag 22 december 2016

Kerstattenties "Ladies van het Wolcafe"

Ik ga heel graag op dinsdagavond haken of breien bij het Wolcafe. Inmiddels zijn er een aantal dames die vast op de dinsdagavond aanschuiven als ze in de gelegenheid zijn, het is heel erg gezellig.
Helaas kon ik afgelopen dinsdag niet gaan en jammer omdat ik een hele leuke avond heb gemist. Er werden die avond kleine kerstattenties onderling uitgewisseld en wat zijn die allemaal leuk.
Ondanks dat ik er niet was, werden ze vanavond toch voor me thuisgebracht.
Bedankt "Ladies", ik was er heel erg blij mee....

4 opmerkingen:

Tialda zei

Wat lief dat ze het bij je langs hebben gebracht!

Unknown zei

Wat een lief gebaar dat ze al deze fijne cadeautjes bij je hebben gebracht. Ben overigens dol op gedichten, dit is ook een mooie!!
Groet, Patricia

conny's quilts en creaties zei

Heel fijne dagen gewenst, groetjes, Conny

Jos van KloskaCreAtief! zei

Wat een creatieve warmte en gezelligheid!
Fijne kerst toegewenst.