zaterdag 31 december 2016

Dag 2016, hallo 2017

Wat is dit jaar voorbijgevlogen, de laatste dag van 2016 is al weer bijna halverwege. Nog maar een paar uur voor het nieuwe jaar 2017.
Terugkijkend op 2016, ik kan het niet laten om  het ook maar te doen, is me de start van 2016 heel goed bijgebleven. Het plaatsen van een nieuwe keuken met alle verbouwingsperikelen erbij, duurde tot in februari. Verder veel creatieve projecten, waaronder 3 gehaakte dekens en proefhaken voor het boek Kabels Haken.
De maandelijkse bijeenkomsten met de borduurlclubs waar we veel plezier en soms ook leed met elkaar deelden, mooie dingen maakten en van elkaar leerden. Verder was ik aanwezig op de Borduurwereldbeurs in Sliedrecht, de Kreavak in Houten en de Kreadoe in Utrecht. Ging ik naar de workshop Handletteren, Stipstijl en woonde opnames bij van Smaakt naar Meer met dochterlief. En nog zoveel meer...
Wie weet wat er 2017 in het verschiet ligt....in ieder geval staat de Borduurwereldbeurs in Sliedrecht gepland op 25 maart a.s. en lijkt er iets nieuws op mijn pad te komen.....

En als laatste foto's van de rijp op de bomen door de mist en het vriesweer eerder deze week, was prachtig om te zien:

4 opmerkingen:

simoneannemone zei

Mooi om zo je (creatief) jaar in beeld te zien.

Ik wens je een heel gelukkig, gezond en creatief nieuw jaar toe.

Saskia

(en ik ben helemaal niet nieuwsgierig naar dat nieuws dat op je pad komt, ik wacht heel geduldig af :-) )

Bets zei

Hoi Alice ik wens jou ook samen met man en kind een gelukkig gezond 2017 en ik hoop dat we nog heel veel plezier bij de borduurclub hebben . In ieder geval heb ik er weer zin in . Gr Bets

Corina zei

Voor jou ook een mooi,gezond en creatief 2017.
Je hebt het afgelopen jaar weer hele mooie creaties gemaakt.

Wie zien ze wel weer langskomen op je blog.

Terray zei

Wat een prachtige projecten heb je het afgelopen jaar gemaakt.
Ik wens je voor 2017 veel geluk en creativiteit.
Lieve Groetjes
Tertia