zaterdag 10 december 2016

Finale speldenkussenruil

Vorige maand meldde ik me aan voor de speldenkussenruil bij Conny's Quilt. De bedoeling was om een speldenkussen voor iemand anders te maken, je ontving dat ook een speldenkussen van weer iemand anders.
Ik heb een speldenkussen gemaakt voor Tiny. En omdat ik geen quiltster ben, maar wel een borduurster maakte ik een biscornu speldenkussen op de borduurmachine in haar de favoriete kleuren rood, wit en blauw. Het patroontje heb ik zelf gedigitaliseerd in Embird Cross. Om het speldenkussen helemaal af te maken, voegde ik wat hotfixsteentjes in bijpassende kleuren toe. En nu verwacht je de foto's van het resultaat.......echt helemaal vergeten te maken. De foto's die je ziet zijn van het speldenkussen dat voor mij is gemaakt, dus ik hoop dat Tiny op haar blog het speldenkussen nog gaat showen.
Van Angeline ontving ik een bloemspeldenkussen in groen/blauw/ecru tinten. De blaadjes zijn rondom het bloemmidden geplaatst en dat is het deel waarin de spelden geprikt worden. In het midden een mooie robuuste knoop.
Bedankt Angeline voor het leuke speldenkussen, ik ben er blij mee en Conny voor het organiseren van deze leuke swap.
En gelukkig, het speldenkussen dat ik maakte is ook op foto vastgelegd :-)


3 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Wat een leuk speldenkussen. Ik ben zo vrij geweest jouw foto ook op mijn blog te zetten bij al een hele verzameling geruilde kussentjes. Ik hoop dat iedereen ze kan laten zien. Ik heb ook erg genoten van de ruil, gezellig dat je meedeed. groetjes, Conny

Bets zei

Leuk speldenkussen heb je gekregen jammer dat we die van jou niet kunnen zien

Jos van KloskaCreAtief! zei

Ik maar kijken of ik nou het borduursel over het hoofd zag, haha.
Leuk zo'n swap!