woensdag 21 december 2016

Feest in de ♥Brievenbus♥

Deze maand heb ik meegedaan aan drie "swaps": de speldenkussenruil bij Conny's Quilt (klik hier), de kerstswap bij de FB-groep Swapperdapper "Handgemaakt met liefde" en met de Brievenbusswap bij Atelier Valerie.
De bedoeling van de Brievenbusswap was om een kleine attentie te maken en dit op te sturen naar iemand en van die iemand krijg je vervolgens ook iets teruggestuurd. De pakjes blijven een verrassing.
Vorige week ontving ik mijn fleurige envelop in de bus en heb ik de pakjes die erin zaten, braaf onder de kerstboom gelegd. Nu zie ik op een aantal blogs de foto's van de andere deelnemers verschijnen en is het wel zo leuk voor mijn swapmaatje om de door haar gemaakte spulletjes te laten zien. Samen met dochterlief maakte ik vanavond verwachtingsvol de pakjes open. 
Corine schreef op het kaartje dat ze het best lastig vond om iets voor me te maken, maar ik kan met recht zeggen dat alle zelfgemaakte spulletjes helemaal in de smaak zijn gevallen.
Ik ontving een kerstslinger in grijs/wit met papieren sterren, heel fijntjes. Poes vond dat ook wel een leuk speeltje en om het van de vernieling te redden, heb ik de slinger gelijk in de keuken opgehangen. 
Uit het tweede pakje kwam een schattige kabouter van vilt met een houten knoop als neus en een schattig grijs hartenknoopje op zijn muts. 
De grijze stoffen kerstboom kwam uit het derde pakje. Aan de onderkant een mooi kanten biesje, afgewerkt met een houten knoop met "handmade bij Wien-art" erin gegraveerd. Dezelfde knoop zit aan de achterkant van de kabouter. 
In het laatste en vierde pakje zat een gehaakte houten ornament, afgewerkt met een zilveren draadje en lichtgroen lintje. De laatste 3 dingen passen heel erg goed bij de ballen en kerstversiering van onze kerstboom.
Mijn pakje voor Corine is nog onderweg, om de verrassing voor haar niet te bederven, laat ik daarvan nog niets zien. Ik was wat aan de late kant met versturen, ik hoop dat in de kerstdrukte bij PostNl het nog wel voor kerst op de deurmat valt. 
Dank je wel Corine voor de leuke attenties die je hebt gemaakt, ik vind ze heel erg leuk.
Corine maakt hele leuke dingen van papier die kun je zien op het blog Wien-art (klik hier) en van stof op het blog Wien-Art Fabrics (klik hier).
En in het blogbericht van Valerie (klik hier) kun je doorlinken naar alle attenties die over en weer zijn gestuurd door alle deelnemers. 

6 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Hartverwarmende mooie cadeautjes ...
Bedankt dat jullie erbij waren ...
Fijne feestdagen ... Liefs valerie

Crealice zei

leuke cadeautjes heb je gekregen. Vooral de kabouter vind ik superleuk.

Mijnhobbystekje zei

Wat leuk om zulke mooie geschenkset te ontvangen ...
Lieve kerstgroejes, Viviane

Unknown zei

Wat een leuke cadeau's heb je gekregen!! Ik zit nog met smart te wachten op die van mij, want ook ik heb mee gedaan aan de brievenbus swap van Atelier Valerie.
Groet Patricia

Christine W zei

Wat een leuke cadeautjes heb je gehad!

Studio Wien-art zei

Hai Alice, wat heerlijk om te lezen dat de pakjes van mij aan jou helemaal in de smaak zijn gevallen. En super dat ze helemaal goed in de kerstboom passen. Nogmaals heel veel plezier ermee en alvast hele fijne dagen toegewenst.
P.s vanmiddag ontving ik jouw envelop met de pakjes, helemaal leuk! Hoop er morgen een blogje over te kunnen schrijven.