dinsdag 1 november 2016

Dag oktober, hallo november

Oktober is voorbij, het is alweer november. Als we de weerspreuken over deze maand mogen geloven, dan staat ons wellicht nog het een en ander te wachten:


  • November heeft maar dertig dagen, maar dubbel wind en regenvlagen;
  • Maakt de spin in 't web een scheur, dan klopt weldra de stormwind aan de deur.
  • Als 't in november 's morgens bloeit, wis dat de storm dan 's avonds loeit.
  • Als in november het water stijgt, gedurende de winter gij 't nog vaker krijgt.
  • Na helder weer nu sombere mist, heeft zeker ook nog vorst in de kist.
  • November warm en fijn, het zal een strenge winter zijn.

  • N
    ou, dat belooft wat....
    Voor morgen staat eerst een dag Kreadoe op het programma. Ik ben te vinden in de stand van Wolcafe samen met twee andere dames. Leonie Schellingerhout geeft morgen op het wolplein de gehele dag een workshop Kabels Haken. Ik hoop dat er nog wat tijd overblijft om zelf de beurs over te lopen. 

    2 opmerkingen:

    conny's quilts en creaties zei

    Leuke novemberspreuken, dank je wel, ik kende ze niet.
    Veel plezier op de creadoe. groetjes, Conny

    Terray zei

    Ik hoop dat je een leuke dag op de KreaDoe hebt gehad!
    Ik ga zondag er heen, ik was een gelukkige winnaar met vrije kaartjes. Ik hoop mooie dingen te gaan zien.
    Groetjes Tertia