dinsdag 23 april 2013

Borduurbeurs Sliedrecht 2013

Eindelijk weer een berichtje op mijn blog..hehe, daar ben ik weer. De voorbereidingen voor de borduurbeurs in Sliedrecht slokten de laatste tijd al mijn energie en tijd op. Het afmaken van projecten, spullen bij elkaar zoeken, bestellijsten printen, inpakken, materialen opzoeken etc etc heeft blogtijd opgeslokt. Maar het was de inspanning waard.
Wat hebben we een ontzettend leuke dag gehad. Heel veel belangstelling voor onze stand, veel vragen en  enthousiaste reacties op heel veel van de gemaakte projecten.
Bets heeft op haar blog ook al een kort verslag van de dag neergezet en Miriam met de de foto's van de dag al twee pagina's gevuld (klik).
Ik heb heel veel vragen gekregen over van alles en nog wat. Toch waren er een aantal dingen waarover veel vragen gesteld werden. In eerdere blogberichten heb ik een aantal van die vragen behandeld, de tips en trucs die ik destijds heb opgeschreven, heb ik nogmaals bij elkaar gezocht. Als je op onderstaand onderwerp klikt, wordt je doorgelinkt naar het betreffende blogbericht(en):
Ik probeer in al mijn berichten zo veel mogelijk informatie op te nemen over gebruikte materialen, patronen etc. In de berichten staan de links opgenomen naar die specifieke informatie, de links zijn in de tekst anders gekleurd. Als je op deze link klikt vindt je heel veel van de gevraagde informatie, succes en veel plezier met lezen!
Bedankt voor alle leuke reacties, belangstelling en vragen die ik afgelopen zaterdag heb gekregen zowel over de inrichting van de stand als over de gemaakte projecten en mijn blog. Zo leuk om "live" te mogen ervaring dat het plezier in het maken van allerlei projecten en uitleg die ik daarbij wil geven ook zo gewaardeerd en graag gelezen worden. Dat geldt uiteraard ook voor de trouwe lezers van mijn blog die niet op de borduurbeurs zijn geweest en zo nu en dan een soortgelijke reactie plaatsen of mail sturen.
Nogmaals bedankt allemaal.....tot volgend jaar....??

4 opmerkingen:

Amarins zei

Dit ziet er leuk uit, schitterend. Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad en zo genoten hebben. Groetjes, Amarins

Anoniem zei

Mooie stand

Anoniem zei

Je stand ziet er weer leuk uit Alice! Jammer dat ik het (weer) gemist heb.

Maar misschien volgend jaar!

Saskia

Tialda zei

Heb de beurs dit jaar aan me voorbij laten gaan, dus helaas geen blik op jullie stand kunnen werpen. Fijn dat het weer zo'n succes was en jullie veel mensen weer hebben kunnen inspireren.