dinsdag 27 december 2011

~ Een bloemetje op woensdag ~ Kerstrozen

Voor de laatste woensdag van dit jaar, is mijn keuze voor ~ Een bloemetje op woensdag ~ relatief makkelijk: op de salontafel staat een bos oud roze rozen te pronken.
Vorige week zaterdag aangeschaft op de Oude Gracht in Utrecht, een bos echte kerstbloemen kon ik niet voor slagen, hoe bestaat het daar he?
Maar ik viel voor de bleekoudroze kleur van deze rozen, ik vind ze prachtig. Om ze een beetje kerstsfeer te geven, heb ik er een snoer ledlichtjes ingehangen, zo hebben ze in de avond een beetje kerstsfeer.
Ze komen op 1 exemplaar na, allemaal mooi open.
Ik heb een paar hele mooie exemplaren uitgebreid op de foto gezet, die kan ik mooi gebruiken bij het maken van papieren rozen. Eens kijken of ik ook zulke prachtige exemplaren kan fabriceren.
Voor meer bloemen op woendag kun je weer kijken bij Veronique.

2 opmerkingen:

flowersandhome zei

Prachtige bos rozen in een heel mooie kleur!
Groetjes,
Marian

Anoniem zei

Hoi Hoi ,

Als we die kleur kunnen maken mmmmmmmmmmmmmmmmmmm machtig mooi.
gr bets