woensdag 2 november 2011

~ Een bloemetje op woensdag ~ Inspiratiebloemen

Voor ~ Een bloemetje op woensdag ~ worden de mogelijkheden in de tuin heeeel erg beperkt en wist ik even niet wat te kiezen voor het wekelijkse berichtje.
Dus deze keer geen levende bloemen uit de tuin of huis, maar bloemen die ik in mijn zogenaamde "inspiratiemapje" op de computer bewaar, om ooit eens te maken.
Wellicht dat het laten zien hier, me juist dat kleine duwtje geeft om ze ook daadwerkelijk te gaan maken, ik vind ze namelijk ontzettend leuk...
De beschrijvingen van de dahlia vind je hier, die van de camelia hier en die van de roos vind je hier.
Meer bloemetjes op woensdag in alle varieteiten zie je bij Een sneller kloppend hart en heel veel leuke knutselideetjes, groot of klein, kun je op Freubelweb bekijken.

4 opmerkingen:

flowersandhome zei

Wat zijn die mooi zeg! Bedankt voor de links naar de patoontjes.
Groetjes,
Marian

Klaske zei

Dank je wel voor de linken, ik maak eigenlijk nooit wat van vilt, maar dit ziet er fantastisch uit vooral die rozen, die wil ik proberen!!

Anoniem zei

Hoi Alice,

Deze zijn wel erg mooi! Vooral de rozen vind ik leuk!
Misschien moet je gewoon zeggen, nu begin ik!!

Groetjes Thea ♥

Hennie zei

Prachtige bloemen, ik ga even de lin kjes bekijken.

Fijne zondag Hennie