vrijdag 15 juli 2011

Stropdas

Ik schreef al eerder een bericht over het maken van hotfixpatronen. Het is leuk om te doen en je krijgt er leuke en bijzondere resultaten mee.
Het patroon van de hotfixstropdas heeft me behoorlijk wat uurtjes plakken gekost, maar ik vind het resultaat erg leuk en chic geworden.
De patronen voor de hotfixsteentjes vind je bij GlitterMotifs, er worden elke dag nieuwe patronen geplaatst.
De stof voor deze gordijnen heeft, ik denk, wel meer dan anderhalf jaar op een stapel gelegen.
Afgelopen week heb ik gordijnen gemaakt voor de slaapkamer. Een heerlijk vrolijk en licht stofje gekocht bij Ikea.
Dat had ik al maaaanden eerder moeten doen...:-)
Gisteren was het wel bijzonder regenachtig weer, weet je wat we 's avonds hebben gedaan?? Midden in de zomer??

3 opmerkingen:

Elizabeth zei

Wat een leuke creatieve ideeën...
Ik snap het helemaal dat je de houtkachel hebt aangemaakt. Wij zeiden tegen elkaar; hadden we onze gashaard maar vast al..., dan ging ie nu aan!

Fijn weekend, groet Elizabeth

poetsie zei

Wat een leuk stoer shirt is dat geworden. Wat een werk, al die steentjes er 1 voor 1 opplakken.
En ja gordijnen maken...dat zou ik thuis ook nog eens willen doen, maar ik vind het zo'n rot klus.Allemaal nieuwe meubeltjes gekocht....
Hier was het gisteren heerlijk weer, helaas al weer volop wolken....

Sannalin zei

Heeeeel erg leuk geworden!

San