vrijdag 27 augustus 2010

Plannen maken

Over het weer van de afgelopen dagen is al heel veel gezegd, geschreven en gezucht. Maar heel stiekem moet ik bekennen dat ik het ook soms wel heerlijk vind dit weer. Vooral met een lekker kop koffie of thee, iets lekkers erbij, op de bank met leuke tijdschriften en plannen maken voor de dingen die ik nog wil gaan maken..
Ergens zag ik een foto van een geweldige tas:
Met wat zoekwerk kwam ik erachter dat ik het blad, Knits Summer 2010, waar het patroon van de tas in staat, via de uitgever Interweave Knits kon bestellen. Voor de vakantie had ik dit al gedaan, afgelopen week viel de envelop met het tijdschrift in de brievenbus. Naast het patroon van de tas, Lacey Leaf Satchel, staan er nog veel meer mooie patronen en technieken in om uit te proberen. Voor de goede orde: het gaat over breipatronen..:-)

De Burda Plus Fashion Fall/Winter 2010 kocht ik bij de boekhandel. De maten van de maandelijkse Burda Style vallen nogal klein uit, maar de kleinste maten uit deze versie kan ik prima gebruiken. Ik vond er erg leuke patronen in staan:

En als laatste kwam vanochtend de nieuwe Stitch@Home, ook daarin weer genoeg ideeen en dingen om te maken.
Wordt inmiddels al wel een behoorlijk lijstje met plannen, misschien maar een bloknote erbij pakken...??

1 opmerking:

simoneannemone zei

Wat een leuke tas! Ben heel benieuwd hoe die er straks in het echt uit ziet!

Saskia