zondag 10 januari 2010

Een vlucht "Sewing Birds"

Het was afgelopen vrijdag bij de borduurclub een productieve dag. We hebben met de materialen uit het cadeautje van december met elkaar de "Sewing Bird"van Gooseberry Hill gemaakt.
Op de foto's zie je het resultaat van een dagje hobbien. Leuk om te zien dat van dezelfde lapjes toch heel verschillende vogeltjes zijn gemaakt.
Onder de vleugeltjes is plaats voor bijvoorbeeld een tornmesje, potloodje, schaartje of iets dergelijks. Spelden kunnen in het lijfje van het vogeltje gestoken worden en aan de onderkant is een meetlint in een openschroefbaar doosje geplakt.

Voor de volgende borduurclub van februari gaan we 3d bloemen maken. Ik heb alvast een voorbeeld gemaakt:
Als slotfoto mijn vorderingen van het Swagger Vest. Het linkervoorpand is bijna klaar, ik moest een paar blokjes uithalen. In mijn enthousiasme was ik vergeten de opening van het armsgat te breien in halve blokjes. Maar juist omdat het afzonderlijke blokken zijn, hoefde ik gelukkig niet zoveel uit te halen:

Geen opmerkingen: