dinsdag 2 juni 2009

De eerste poging

Ik houd van het lezen van blogs van anderen, vooral als het gaat over dingen die ik ook leuk vind. Maar nog meer houd ik van het zelf creatief bezig zijn met allerlei dingen.
Mijn grootste hobbies zijn machinaal borduren, kleding maken voor mijzelf of mijn dochter, lingerie tekenen en maken, tuinieren, lezen, breien......Eigenlijk teveel om op te noemen.


Gelukkig herken ik dat bij veel andere creatieve mensen, dus dat is niet zo gek. Als je dan iets gemaakt hebt, dan wil je het resultaat, het idee of manier waarop het gemaakt is delen met anderen en dan is een blog een uitgelezen manier om dat te doen.

Dus ook ik heb de stoute schoenen aangetrokken en gewoon een blog gestart...Ik ben dus een beginneling op bloggebied en ben al enige dagen aan het puzzelen met de opzet ervan.
Liever had ik een andere afbeelding achter de koptekst gehad en en en...maar dat komt allemaal nog wel gaandeweg.

Ik hoop dat iedereen die mijn blog weet te vinden er veel kijk- en leesplezier van heeft.
De foto's van projecten en gemaakte dingen zullen op regelmatige basis toegevoegd worden.

Geen opmerkingen: