woensdag 29 december 2010

Pillowswap

Al enige tijd geleden had ik me ingeschreven voor de Pillowswap bij Dutch Sisters. Mijn swappartner was Anne van Nana GoGo uit Schotland. Al ruim voor de sluitingstijd van de swap is mijn kussenhoes opgestuurd naar Schotland en Anne had haar bijdrage voor mij ook verstuurd. Maar barre weersomstandigheden in Schotland en hier in Nederland en daarbovenop ook nog de nodige poststakingen, maakten dat onze beide pakketjes de nodige vertraging hebben opgelopen. Op de site van Anne laat ze regelmatig foto's zien van het winterweer in Schotland en dat ziet er net zo of nog kouder uit dan wij hier hebben meegemaakt, maar wel mooie plaatjes oplevert.
Vanochtend lag er een pakje uit Schotland en dat was inderdaad de lang verwachte kussenhoes van Anne.
Op een ecrukleurige hoes heeft Anne in patchworkstijl Harris Tweed lapjes en dikke velvet lapjes verwerkt, afgewerkt met fluweelband en vintage knopen.
De hoes gaat gebruikt worden op de loungeset op de veranda.

Anne, thank you for the lovely pillowcover, hope you will receive my package soon too!

Ik heb me inmiddels aangemeld voor een nieuwe swap: de heartswap van Katrien van Scrappatch.
Hier kun je er alles over lezen en aanmelden als je het leuk vindt.

1 opmerking:

Between Me and You zei

Dearest Alice, I`m so glad you eventually received your cushion cover. It looks quite good on your blog but I`m afraid I didn`t match the corners up very well! What lovely pics you took of it though. My parcel hasn`t arrived yet but today I got a Christmas card which my friend posted to me two weeks ago and she lives not far from me so it will maybe turn up sometime soon.Thank you for being my lovely patient swap partner. I hope you and your family have a fabulous New Year. xxx