zondag 19 december 2010

Nog meer rondgeneusd

Naast de ideetjes voor het maken van lingerie en de creatieve maakdingen, heb ik nog meer ideetjes voor mijn andere hobbies bekeken. Immers, ik houd ook van breien, naaien en borduren en daar is ook behoorlijk veel voor te vinden op het www..
Deze breiprojecten heb ik in mijn "maakmap" op mijn computer opgeslagen:
En deze kledingstukken wil ik graag voor mezelf gaan maken:
Oh ja, en laat ik de borduurmachine maar voor deze leuke patronen aanzetten:
Ok, nu alleen nog even de zin en tijd bij elkaar rapen. Dat gaat volgende week vast lukken, het is immers vakantie en dan moet er toch wel een gaatje voor te vinden zijn.
Afgelopen zaterdag vond ik een envelop in de brievenbus van Liesbet, zij was mijn Secret Santa.
Het was een klein feestje om de envelop met inhoud uit te pakken, daarover later meer.

2 opmerkingen:

poetsie zei

O, Alice, die lange jas is geweldig. En die witte gehaakte sjaal, jij maakt het jezelf ook niet makkelijk. :-)

Sjaantje zei

Hoi Secret Santa Alice, ik vond je kadootjes erg leuk :-) Dank je wel, inmiddels hangen de slingers en elke avond brand het kaarsje!
Grtjzz Janne