donderdag 30 december 2010

10 projecten in 2011

Via de site "Moois van Me" kwam ik op de blog van Peachy terecht. Zij heeft een leuk initiatief gestart: 10 projecten in 2011.
De omschrijving sprak me erg aan, de voornemens van begin dit jaar zijn deels uitgekomen, een aantal dus niet...Maar tja, het was me het jaartje wel....
Enfin, de omschrijving was als volgt:
Je kent ze wel: de goede voornemens aan het begin van elk nieuw jaar. Ze zijn onrealistisch of ze worden toch niet lang volgehouden. Weg ermee! Wij doen het dit jaar anders.

Wij willen in 2011 elk 10 projecten realiseren. Een project kan vanalles zijn, zolang het maar creatief en zelfgemaakt is...
Iedereen mag zijn lijstje van 10 hier publiceren. Voorwaarde is alleen dat je achteraf, bij elke realisatie, een verslag uitbrengt van het resultaat. Doe mee!

Er zijn al heel wat lijstjes geplaatst en dit wordt mijn lijstje met 10 projecten in 2011:
- bikini en badpak maken;
- blazer met bijpassende broek maken;
- gilet van Project Runway maken;
- gebreide tas uit de Knits Summer 2010 breien;
- elke maand een lingerieproject maken, dat kan een bh met slip zijn of body of hemdje etc. Dit moet te doen zijn, ik heb vorig jaar het nodige aan lingerieprojecten gemaakt, de klad is er jammerlijk ingeslopen (heb nog materiaal in overvloed, daar kan het niet aan liggen...)
- kussens en bijpassende plaid voor de loungeset op de veranda maken;
- tas van Amy Butler patroon maken, stoffen liggen al klaar in de kast;
- vogeltaarten (leren) maken;
- Zpagetti poef haken;
- Uiltje naar patroon van Matawi haken;

3 opmerkingen:

- zei

I hope it all goes well for you...you are off to a good start!

simoneannemone zei

Wat een leuk idee! Mooie projecten heb je bedacht!

Saskia

Marian zei

Wat leuk.... ik denk dat ik ook mee ga doen.