vrijdag 24 juli 2009

Wie de schoen past...





Eindelijk weer een paar van de geborduurde schoenen afgemaakt. Na de vakantie nog een tweetal paar afmaken, damessandalen en westernlaarzen. Ze zijn oorspronkelijk bedoeld als voetjes voor bijvoorbeeld wijnglazen (http://www.smartneedle.com/DRINSHOE_SNA.html), maar ik ga ze gebruiken als onderzetters. Met deze 6 best nog een aardig poosje bezig geweest, per stuk ruim anderhalf uur borduren. Maar ik vind ze erg grappig geworden en als je ze van een afstandje bekijkt zijn het net echte schoenen die op tafel liggen.
Op deze foto mijn eigen nieuwe schoenen erbij. Het rechterpaar was ik gelijk weg van. Geschikt voor werk, dagelijks gebruik of speciale gelegenheid. Het linkerpaar voor 1 euro bij de Scapino op de kop getikt, tweede paar was 1 euro en manlief kocht nieuwe zomerschoenen, koopje toch?
Hoewel je het wellicht niet zou zeggen, ze lopen beiden heerlijk!


Afgelopen week deze blouse in elkaar gezet, zelfde patroon als een wit gestreepte versie die ik eerder liet zien. Deze stof is donkergrijs met zwart, wit en een koperkleurig glimdraadje
en is weer van een stretchkwaliteit.
Dit model draagt erg fijn en zit eigenlijk zo in elkaar.




De bolletjes katoen voor de granny squares zijn ingepakt, haaknaald erbij voor leuk vakantiewerkje.
De problemen met de computer zijn opgelost, virussen verwijderd, goede scanner geinstalleerd en nieuwe printer aangesloten. Ik kan er weer tegenaan...

2 opmerkingen:

poetsie zei

Super, wat een leuke onderzetters.groet Diana (poetsie)

ien zei

leuk om weer even te kijken wat je allemaal weer gemaakt hebt,vooral de onderzetters zijn erg leuk.groetjes Ien