donderdag 10 oktober 2013

Handmade Autumn Swap 2013 ~ gekregen van Juffrouw Mier

Gisteren schreef ik onderaan mijn berichtje dat ik mijn envelop met zelfgemaakte spullen voor de Handmade Autumn Swap 2013 op de post had gedaan naar Juffrouw Mier. Hoe leuk was het om vandaag  om een doos op de eetkamertafel te vinden die ik van Juffrouw Mier had ontvangen.
De buitenkant van de doos was bestempeld met kreten die te maken hadden met de Handmade Autumn Swap.
Bij het openen van de doos werd ik verrast met een mooie zelfgemaakt kaart met....hoe kon het anders...een uil en met mooi ingepakte cadeautjes in o.a. uiltjespapier.
Dit is wat ik vond in de pakketjes: een zelfgemaakte uil, gevilte hanger met een uiltje en 2 gekleurde balletjes, een opschrijfboekje met een hoes van uiltjesstof en van dezelfde stof een opbergboekje met verschillende theesmaakjes.
Ik was er blij mee: bedankt Juffrouw Mier voor de fijne verrassing, echte post is inderdaad veel leuker!

2 opmerkingen:

simoneannemone zei

Wat een leuke post krijg je op deze manier!

Saskia

Dreamstuff zei

Wauw, wat een mooi uilenpakket! Mooi gemaakt allemaal.
Bedankt voor je enthousiaste deelname aan de Handmade Autumn Swap!