dinsdag 16 maart 2010

Soms

Soms gebeuren dingen in een mensenleven onverwacht, onbegrepen en ongewild. Zo ook in dat van ons, vandaar de stilte op mijn blog de afgelopen weken. We komen gelukkig in iets rustiger vaarwater en richten ons weer op onze "eigen" dingen en 1 van die dingen is mijn blog bijwerken. Ik hoop de komende tijd weer wat regelmatiger te kunnen bloggen.

In mijn laatste berichtje vertelde ik over de cursus lockmachine die ik heb gevolgd.
De cursus werd verzorgd door Leonie Vos van Avenir Mode en was gezellig en leerzaam. Aan het eind van de dag gingen de 10 deelneemsters naar huis met een workbook over locken en lockmachines, een hoofd vol met infomatie en de herinnering aan een bijzonder leuke dag.
Onderstaand een kleine impressie van de dag:



1 opmerking:

Jos van KloskaCreAtief! zei

Fijn dat je je ook weer wat op je 'eigen' dingen kan richten!