zaterdag 14 mei 2016

Eierkoeken met de KitchenAid

Ik ben een fan van 24Kitchen en vooral de programma's met baktips en - trucs vind ik heel erg leuk om te kijken. Rudoph van Veen is mijn favoriet, al vanaf het moment dat hij bij Life & Cooking te zien was.
Het lijkt allemaal zo eenvoudig te maken en doen als je zit te kijken......maar dat is toch eigenlijk met heel veel dingen als je de juiste materialen en apparatuur tot je beschikking hebt..?
De parelmoerwitte KitchenAid die ik vorige week voor mijn verjaardag heb gekregen, valt helemaal in die categorie: superhandig voor in de nieuwe keuken en bij mijn supersonische nieuwe bakoven.

Vanochtend heb ik eierkoeken gebakken, met een kant en klare mix omdat die nog in de kast stond. Water erbij, mixen, opspuiten met de zakken en spuitmondjes (via Aliexpress besteld) en bakken maar.....
Ze smaakten prima, er zijn er nog maar twee oven, ze vielen goed in de smaak.
Volgende keer toch maar het recept van Rudolph van Veen volgen, is echt makkelijk om te maken:



3 opmerkingen:

Corina zei

Mooie kittchenaid heb je gekregen hoor en ja gereedschap is het halve werk word er altijd geroepen.

Mooi geworden hoor je eierkoeken, goed teken dat er nog maar twee over zijn.


Corina

Dreamstuff zei

Mmmmmmmm, ik ben twee jaar terug ook getrakteerd op zo'n mooie machine..... Toevallig maakte ik ook eierkoeken als eerste recept.... En daarna volgden er vele vele recepten..... Heel veel plezier met jouw mooie kitchen aid.....Mmmmmm

DagelijkseOnzinDingen zei

Wow wat een bofkont ben jij om zo'n mooie kitchenaid te krijgen voor je verjaardag. Hij staat ook op mijn verlanglijstje maar ik zou niet weten waar ik hem laten moet in mijn kleine keuken. Maar wat is hij mooi. Nog veel plezier er mee. Jammer he dat Rudolf 24kitchen gaat verlaten. Groetjes Annemarie