maandag 20 juni 2011

Retro

Sinds kort verplaats ik me niet alleen te voet, met de fiets of auto, maar kan ik ook hip scooteren. De motor die jaren, bijna ongebruikt in een schuurtje naast het huis stond, is verkocht en we hebben twee retroscooters gekocht.
Een zwarte en een cremekleurige Santini Firenze, die laatste is van mij.
Het zijn snorscooters, dus we mogen zonder helm rijden en het gaat niet zo hard. Ik moest even wennen, maar het is ontzettend leuk om rond te toeren.

Ik beloof dat ik me netjes aan de regels zal houden en niemand op het fietspad zal afsnijden....

2 opmerkingen:

simoneannemone zei

Wat leuk om op zo'n mooie scooter rond te mogen rijden. Veel plezier!

En ik had niet anders verwacht dan dat jij je aan de regels zou houden :-)

Saskia

Anoniem zei

Hihihi...maar wel super!!

Heel handig zijn die dingen!

Veel plezier ermee.

Groetjes Thea♥