woensdag 7 juli 2010

Laten zien, deel 1

Afgelopen periode heb ik een blogpauze ingelast, maar in de tussentijd heb ik wel eea gemaakt om als nog te laten zien. Dus de komende berichten zal ik ook vullen met de dingen waar ik in de "pauze" mee bezig ben geweest.

Patroon: DROPS Design modelnummer R-5450
Garen:     Gemerceriseerde katoen Nova van de Wibra, 4 mm naalden

Patroon: Embroidery Libary Say it with Sass Lg
Garen:     Sulky Metallic kleurno. 142 7016 (blauw)
                   Brildor Metallic kleurno. 7203 (goud)
De randen van het (gekochte) shirt heb ik na het borduren afgewerkt met een zoomsteek van de naaimachine. Het borduurpatroon is versierd met hotfix steentjes in blauw en goud.

Patroon: All Sorts Embroidery - Fantasy Fish with Angelina Fibre
Garen:     Aurifill Brillo kleurno. 646 en 726
                   Angel King kleurno. #2 NM110
Applicatiemateriaal: zwart- en goudkleurig bi-stretch lycra
Ook dit gekochte shirt daarna weer afgewerkt met een zoomsteek langs hals- en mouwranden en afgewerkt met hotfixsteentjes. De foto's zijn niet echt makkelijk te maken op het zwarte shirt, het is allemaal in zwart en goud uitgevoerd.

(p.s. voor informatie over de gebruikte materialen en patronen kun je via de links, zijn in de tekst blauw, in het bericht er alles over vinden)

Ok, dat was het voor nu, wordt vervolgd.....

1 opmerking:

poetsie zei

Je pauze is beloond. Shirt met die vissen vind ik erg mooi. Wat fijn zo'n borduurmachine.