zondag 27 december 2009

Verwend


De kerstdagen zijn achter de rug, 1e kerstdag hebben we een kerstbrunch gehad met mijn schoonouders. Tweede kerstdag vierden we bij mijn ouders met cadeautjes onder de boom.
Oei, wat zijn we verwend. Hierboven zie je wat ik heb gekregen:
- pantoffels van Rohde, die lopen zo heerlijk, lijken wel........ja, inderdaad dat zijn het ook;
- Handboek Vaste planten van Wim Oudshoorn;
- Bloemenverjaardagskalender;
- kadobon van naaimachinehandel uit de buurt;
- Sewline Eraser;
- Sewline roze navullingen';
- Boek Sokken van teen tot boord van Jo Ann Luijken en Marlies Hoogland;
- dubbelwandig theeglas met twee soorten thee;
- Amaryllisbol;
- Boek: 100 bloemen en planten om te haken en breien van Leslie Stanfield.
Vandaag heerlijk nagenoten van de gekregen "schatten" en alles goed bekeken. Bedankt gulle gevers!!
Na de Mitervee ben ik gelijk begonnen met de Swagger uit het boek van Jane Slicer-Smith dat ik eerder liet zien. Met deze dagen en het kwakkelende weer is er al een aardig beginnetje:
Ik wens iedereen een creatief, gezond en fijn 2010 toe!

Geen opmerkingen: