donderdag 2 juli 2009

Amy Butler stofjes en - tassen

Het maken van tassen vind ik leuk om te doen, voor het proberen van verschillende technieken, borduurtjes en je kunt ze altijd gebruiken. De laatste tijd zie ik vaak patronen en stoffen van Amy Butler die gebruikt worden. Ik vind ze beiden geweldig, maar best prijzig, vooral de stofjes.

Als surfend kwam ik bij Etsy terecht en daar zag ik bundeltjes Amy Butler stof in fat quarters of half yards voor hele aantrekkelijke prijzen. Ik kon het niet laten en heb drie verschillende "setjes" besteld. M'n verlanglijstje was nog veel langer, maar heb het hier voor de eerste keer bij gelaten. Even proberen hoe verzending etc uit America ging. De prijzen voor verzending staan duidelijk aangegeven per yard, binnen US en daarbuiten. Ik was stomverbaasd dinsdagmiddag het pakketje al thuis op de tafel te vinden. Donderdag besteld en betaald via Paypal, geweldig. Als ik me nu maar in kan houden...'k weet het niet..de dollar gaat wel de goede kant op..:-)))

Uiteraard de lapjes uitgebreid geaaid en bewonderd, nu de patronen er nog bijzoeken...

Verder lag er nog een envelop met handig gereedschap voor naaien en borduren van haar:
speciale spelden die lijken op krammetjes (handig voor lingerienaaien, dan glibberen de stoffen niet zo makkelijk meer weg), een Clover Hera marker (handig bij maken van applicaties, rillen etc) en een Pigma Micron Pen (daarmee schrijf je permanente teksten op textiel die niet meer verwijderd kunnen worden).

Veel komt er niet uit mijn handen, veel te warm om boven op de zolderkamer te zitten hobbyen.

Geen opmerkingen: