vrijdag 16 juni 2017

Boekpresentatie en gratis workshops Tunisch Haken

Het boek Workshop Tunisch Haken is al te koop sinds afgelopen dinsdag, maar morgen is de officiele boekpresentatie!
Natuurlijk heb ik het boek al gezien en ik ben best wel trots op het resultaat en hoe het is geworden. De uitleg over tunisch haken is uitgebreid met veel foto's, de patronen leuk en gevarieerd en de foto's van de gemaakte spullen zien er echt fantastisch uit.
Er staat zelfs een extra tussenpagina in het boek met een grote foto van het patroon van de mugcosy die ik heb ontworpen.
En het wordt nog meer realiteit als je je eigen foto achter in het boek ziet staan met je naam en social media accounts erbij vermeld. Ik ben niet zo van de foto's publiceren, maar vooruit dan maar een keer...hahahaha
Morgen geven Leonie Schellingerhout van Wolcafe en ik gratis workshops tunisch haken.
We hebben twee leuke projecten bedacht waaruit je kunt kiezen.
Er zijn nog enkele plaatsjes vrij, klik hier om je nog in te schrijven.
We gaan er een leuke dag van maken met elkaar!!!

2 opmerkingen:

Tinneshobbyworld zei

Wat leuk zeg! Heb al een tijdje de tunische haaknaalden in huis doch geen tijd voorlopig. Zou het zo graag leren want vind het zeer mooi. Veel succes!

Groetjes, Tinne

Jos van KloskaCreAtief! zei

Wat moet dat bijzonder zijn om jezelf en je creatie zo in een boek te zien, wauw! Tot zometeen bij de workshop ;-)