zondag 28 mei 2017

Boekpresentatie Workshop Tunisch Haken 17 juni a.s. en gratis workshops

Nog even en dan is het zover!
Zaterdag 17 is de lancering van het boek Workshop tunisch haken waarvoor ik een patroontje heb gemaakt. Het boek is opgezet als een naslagwerk om tunisch te leren haken met veel foto's, uitleg en verschillende tunische steken.
Ter gelegenheid van dit boek geven we op 17 juni a.s. gratis workshops tunisch haken bij Wolcafe!! Zowel Leonie Schellingerhout als ik zelf zullen aanwezig zijn om de workshops te geven.
Wil je heel graag tunisch haken leren? Of wil je een nieuwe techniek leren? Schrijf je dan in voor deze gratis workshops. Je kunt kiezen uit het haken van een portemonneetje en hierbij leer je hoe je kleuren in kunt haken (ook voor beginnende tunische haaksters) of het haken van een pannenlap. Hierbij leer je rond tunisch haken.
De workshop bevat alle materialen om een leuk portemonneetje of een pannenlap te maken, koffie/thee en uiteraard iets lekkers!
Tijdens de workshop mag je gebruik maken van de haaknaalden nodig voor het project.
Schrijf je nu snel in en kom gezellig langs..
http://www.wolcafe.nl/Gratis-workshop-tunisch-haken
Geen tijd om langs te komen, maar wil je heel graag het boek bestellen, dan kan hier:
http://www.wolcafe.nl/Boek-workshop-tunisch-haken

2 opmerkingen:

Tinneshobbyworld zei

Jammer dat ik te ver woon, maar het boek ga ik zeker bestellen als verjaardagsgeschenk. Top!

Jos van KloskaCreAtief! zei

Wat leuk, ik kom langs voor het boek en handtekeningen en pik graag ook workshop mee! Tot de 17e.