maandag 5 november 2012

Kersen petit four met slagroom

Ik heb de vaart er maar ingehouden en heb de 5e petit four gelijk dit weekend gehaakt.
Voor de kersenkleur koos ik geen wijnrood, die kleur heb ik niet in mijn "collectie", maar een frambozenroze/rode kleur. Het haken van de slagroomrand was nieuw en door de hoeveelheid steken die dicht opeen gehaakt werden, ontstond het gegolfde effect. Zeer ingenieus bedacht...
De 5 gehaakte lekkernijen staan op de etagere in de vensterbank. Op naar het 6e patroontje aanstaande vrijdag.....

4 opmerkingen:

Mariette zei

Ziet er leuk uit! Ik kwam op je blog via de link bij Meertje, mooie dingen maak je, ik ga je volgen! :-)

poetsie zei

lekker bezig. deze is wel heeel gaaf.

Corina zei

ziet er uit om op te eten, vind ze heel erg leuk. Gezellig om op tafel te zetten.

Corina

Grietje zei

Hij is goed gelukt^_^
Leuk dat ik je wat nieuws heb kunnen leren;-)

Groetjes,
Grietje