dinsdag 19 oktober 2010

Katia Triana

De bolletjes Katia Triana die ik bij De Schapekop en op de Handwerkbeurs in Rotterdam kocht, zijn inmiddels opgebreid. Het zijn leuke frivole sjaals geworden, het effect van het garen is luchtig en los.

Door het dragen worden de sjaals iets langer en dat is wel prettig, zo kun je er ook nog een leuke knoop inmaken of er iets opspelden.

Jaaaaaren geleden heeft DH gemotorcrosst. Afgelopen weekend was er vlak bij de camping in Harfsen de laatste cross voor het Open Nederlands Kampioenschap, daar konden we dus niet wegblijven vond hij.
Ondanks de niet zo florissante voorspellingen, was het prachtig weer en dus gelukkig goed uit te houden.






En gisteren de toch nog mooie dag benut om de caravan voor de winter nog van een verflaag te voorzien. DH schuurt en maakt schoon, ik verf en dat vind ik nog wel leuk om te doen ook.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Alice,
Ik heb ze ook af en ze zijn zo leuk he? Ik moet zelfs al breiles gaan geven aan mijn nichtje en vriendin de dochters hadden besloten dat ze wol gingen kopen en hier neer zouden leggen hahahhahaha Die van jou zien er weer beeldig uit. gr bets