donderdag 24 januari 2019

Zwaan of gans testhaken

Eind vorig jaar werd ik door Kosmos Uitgeverij benaderd of ik een patroon wilde testhaken voor het tweede haakboek van Rosanne Briggeman dat 26 februari 2019 uitkomt. Het boekje heet "Babyspeelgoed haken" en inmiddels is de voorkant van het boekje al te bekijken.
Ik vind het altijd leuk om een patroon test te haken en daarbij goed na te kijken of het uitgeschreven patroon klopt met wat de bedoeling van de auteur is.
Natuurlijk kan ik er nog niet heel veel over vertellen of laten zien, maar wel dat het een amirugumi zwaan moest worden. Voor het patroon koos ik twee bollen katoen uit mijn voorraad en die waren licht taupe en niet "zwaanwit". Geen probleem, het is qua kleur bij mij een gansje geworden. 😄
Mijn aantekeningen heb ik voor de kerst al teruggestuurd naar de uitgever en worden in het patroon aangepast. Ik ben reuze benieuwd naar het het complete haakboek, ik heb er tenslotte maar 1 patroon van gezien, maar het ziet er veelbelovend uit.
Je kunt het boek "Babyspeelgoed haken" alvast hier (klik) reserveren en kost € 14,99.
P.S. zo werk ik aan 2 voornemens van 2019: UWYH (de katoen uit mijn voorraad) en nieuwe blogposts.... 👌👍

Om enigszins zicht te krijgen op UWYH (use what you have oftwel gebruik wat je al hebt) en FWYS (finish what you started oftewel maak af waar je aan begonnen was) heb ik bedacht om daarvoor een tweetal "tellers" op mijn blog bij te gaan houden. Nog even uitzoeken of dat met een aparte applicatie te doen is, maar voor nu alvast zo:

UWYH:
  • Garen opgemaakt: 150 gram/225 meter
  • Veiligheidsoogjes: 2
FWYS:
  • 0 (dit was geen project dat al in de projectenmand lag...)

3 opmerkingen:

Tinneshobbyworld zei

Altijd leuk om te testhaken. Ziet er een mooi boek uit!

Lieve groetjes, Tinne

embroidery digitizer zei

Wow beautiful embroidery post! Thank you so much for sharing this informative blog with us, this was really amazing and I’m really thankful to you.

Zoe zei

Altijd leuk om te testhaken. Ziet er een mooi boek uit!
living room decor pillows
nursery lumbar pillow
end of year teacher gifts