maandag 20 februari 2017

Snoepjessjaal ~ Atty's

Soms lukt het niet altijd om al het garen van een project op te maken of haken, dus inmiddels heb ik een mand vol grote of kleinere restjes. En met die resten en restjes kan ik nog hele leuke dingen bedenken om te maken. 
Van een aantal mooi bij elkaar passende kleuren van Color Crafter van Scheepjes, die ik onder andere overhield van de Frida's Flower deken, haakte ik de "Snoepjessjaal" naar een gratis ontwerp van Atty's. Eerst worden de rondjes in een lange slinger gehaakt, daarna haak je met lossenslingers de rondjes aan elkaar met een ruitpatroon. 
Mijn versie is royaal, daar houd ik van. Dus extra lang en iets breder dan het oorspronkelijke ontwerp met royale franjes aan beide uiteinden van de sjaal. Op deze manier kan ik de sjaal ook al dragen als de temperaturen al iets hoger worden over een jasje of truitje, zonder een dikke jas. 
Samenstelling: 100% premium acryl
Gebruikte naald: 5 mm

7 opmerkingen:

Tinneshobbyworld zei

Prachtige sjaal die ook al een tijdje op mijn lijst staat. En zoals je zegt een ideaal project om restjes garen in te verwerken. Vind de sjaal ook mooier als deze wat groter is, voelt lekkerder aan bij het dragen.

Fijne week, groetjes Tinne

Jos van KloskaCreAtief! zei

Wat een snoepje ;-)

conny's quilts en creaties zei

Mooi zeg! Voorjaarskleuren.

Marian zei

PRACHTIG...

Quiltswaen zei

Leuke sjaal alice!! Ik heb nog genoeg restjes en ik hoop binnenkort ook als linkshandige goed te leren haken.

heidi zei

Ik vind het geweldig met deze kleuren, mooi gedaan zeg! Het maakt dat ik ook aan de slag wil met dit patroon..

divya rani zei

thanks for sharing such valuable information with us. Great efforts. plz keep sharing!