zaterdag 27 februari 2016

CAL 2016 ~ Tides of Change ~ week 2

Het is even puzzelen het patroon van de Tides of Change, de meehaakdeken waar ik aan begonnen ben. Qua haakwerk is het relatief eenvoudig: vasten, stokjes en lossen tot nu toe. Maar de manier waarop het patroon is geschreven vergt wat extra aandacht.
Ik heb het trucje voor mezelf gevonden: het patroon is een herhaling dat elke toer 8 maal moet worden gehaakt. Nu ik dat aanhoud zijn de 10 toeren huiswerk ook zo weer achter de rug. Het resultaat tot nu toe krulde een beetje aan de rand naar binnen. Maar met licht opspannen tussen de huiswerkweken door, hoop ik dat verder te voorkomen.
Wil je meedoen, het vertaalde Nederlandse patroon is te vinden op de FB-groep Creatief met Draadjes.

4 opmerkingen:

Anna zei

Lovely !!!!
Anna

Tinneshobbyworld zei

Heel mooi! Komt goed!

Fijn weekend, Tinne

simoneannemone zei

Voor jou misschien relatief eenvoudig maar je krijgt wel een hele mooie stekenmotief op deze manier.
Mooie kleuren van het garen heb je weer uitgekozen.

marleen zei

prachtig, deze wil ik ook nog maken, maar moet nog mijn wol bestellen, geraak maar niet aan mijn kleurenkeuze uit pfffff