zondag 9 november 2014

Kreadoe 2104

Na een like op Facebook won ik van Ricken Naaimode Centra een vrijkaartje voor de Kreadoe. Dus ging ik afgelopen zaterdag met dochterlief naar Utrecht om alle nieuwe snufjes, knutsels en frutsels te bekijken op de Kreadoe.
Alle mensen wat een mensen of liever gezegd vrouwen, hadden voor die dag hetzelfde idee in hun hoofd. Het was de hele dag heel erg druk, al vanaf de parkeergarage, in de sneltram, voor de ingang en op de beurs zelf bij de kraampjes aan toe.
We hebben al met al een hele leuke dag gehad en we hebben inderdaad veel, heel veel knutsels en frutsels gezien. Ik moet zeggen dat onze aankopen beperkt zijn gebleven.
Ik kocht twee Martha Stewart ponsen, een boek over naaien met de lockmachine, 2 rollen flex (1 zilver en 1 matgoud, de 3e kreeg ik bij Druma om iets mee te maken) en nog wat leuke bedeltjes.
Dochterlief kreeg een armband waar je met drukkers de steentjes op kunt doen, een bijpassende ring en een Pixelhobby pakket.
Moe maar voldaan gingen we rond half 5 weer huiswaarts met allerlei ideetjes en indrukken in ons hoofd.
In een grote vaas staat op de salontafel een boeket met oranje lelies te bloeien, stuk voor stuk komen alle knoppen open. Ik vind ze mooi met die warme herfstkleur...

4 opmerkingen:

simoneannemone zei

Het gevaar van dit soort beurzen (hoe leuk ze ook zijn) dat je nog meer hobby's gaat krijgen dan je al hebt.

Maar zeker leuk om daar een keer over rond te dwalen, zeker met je dochter.

Saskia

Vlijtige Lies zei

Ja wat was het druk...pff ik was één van de vele vrouwen ;) die met jullie er waren.Leuke bedels heb je gekocht en naaien met de lockmachine?? Dat heb ik nu net weer gemist.Nu heerlijk nagenieten.Groet

Corina zei

Gezellig hoor om daar samen naar toe te gaan.
Leuke dingen heb je gekocht.
Veel plezier met je aankopen.

Corina

Bets zei

Het was inderdaad onwijs druk maar super gezellig. Ook ik was er samen met de nichtjes maar dat wist je al want we kwamen elkaar tegen. Leuke dingen heb je gekocht. En de ideeën zien we wel weer.