maandag 3 februari 2014

Parfumflesje ~ Classique van Jean Paul Gaultier


Jean Paul Gaultier, modeontwerper, lanceerde in 1993 zijn eerste parfum onder de naam Classique. Deze geur is de belichaming van vrouwelijke verleiding. De opvallende fles in de vorm van een vrouwelijk silhouette verpakt in een glimmend zilveren blik, benadrukt deze sensuele geur.
Het is een parfum met sensuele, ultravrouwelijke noten: Bulgaarse roos, oranjebloesem, vanille, houtig amber, steranijs, Italiaanse mandarijn, ylang-ylang, Indische gember, iris en orchidee.
Het perfecte parfum voor een verleidelijke, sterke vrouw met sensuele rondingen.
Dit is het tweede parfumflesje dat ik heb omgezet van een handborduurpatroon naar een machine borduurpatroon. Ook deze is weer goed gelukt, op een van de foto's staat het geborduurde exemplaar naast het voorbeeld uit het boekje waar ik de patronen uitgehaald heb.
Voor dit patroon nog de beschrijving met gebruikte kleuren maken en dan op naar het derde flesje.......weer een klassieke geur!
Zoals eerder gezegd: als alle 5 de patroontjes klaar en compleet zijn, maak ik een apart bericht en pagina voor evt verkoop.

8 opmerkingen:

Jolanda van der Velden zei

Deze is ook weer prachtig!!

Atelier Eigenhandig zei

Heel erg mooi, perfecte borduur voor op een make-up of toilettasje.

Groetjes van Janny.

Neeltje zei

Prachtig.

Marian zei

OOOhhh wat mooi, uit welk blad heb je die patroontjes|?

Corina zei

Wauw, die is mooi. Knap hoor zoals je dat hebt gedaan.
Wat een werk zal het zijn om dat zo te doen.

Corina

Monique van den Berg zei

Super leuk en wat knap dat je dat hebt omgezet naar een machine borduurpatroon. Ik kan me er niks bij voorstellen hoe zo iets in zijn werk gaat maar ik vind het knap.

Groetjes, Monique

Tialda zei

Wow, deze is ook weer mooi.
Ik hou ze in de gaten ;-) als je ze alle 5 hebt gedaan.

Jos van KloskaCreAtief! zei

wat mooi!