donderdag 27 juni 2013

Vlinderkaart

Vanavond heb ik samen met dochterlief een kaart gemaakt. We moesten even inkomen, het was alweer een tijdje geleden dat we dat hadden gedaan. Op de bovenste foto zie je de voorbereidingen in volle gang...
Bij "De Hobbystunter" kocht ik een nieuwe vlinderrand, die vond ik zo mooi op de site van Noor Design, die kon ik niet laten hangen.
Samen met vlinderpapier, houten vlindertjes en andere bijpassende frutseltjes en fratseltjes, is het deze kaart geworden. Er moet nog een bijpassende stempel op en in de kaart komen, maar dat doe ik pas als ik weet aan wie ik de kaart stuur en voor welke gelegenheid.
Dochterlief maakte ook een leuke kaart, maar die kan ik hier niet laten zien omdat de ontvanger hem nog niet mag zien...

2 opmerkingen:

Bets zei

En dan neem je mij niet mee naar de hobbystunter?????????????
Maar jullie zijn al goed bezig. Ben benieuwd wat dat woensdag gaat worden hihihihihii
gr bets

Corina zei

Mooi geworden hoor vind al die detail leuk om te zien.

Corina