donderdag 16 september 2010

Secret Santa

Wat een leuke dingen worden er toch georganiseerd op verschillende blogs. Al surfend kwam ik op de weblog van Tess terecht. Zij organiseert voor de tweede keer een Secret Santa.
In het kort komt het erop neer dat je iets maakt of koopt voor een andere deelnemer van de swap, je krijgt zelf een "kerstcadeautje" van weer een andere deelnemer.
Inschrijven kan tot 31 oktober a.s., de pakjes moeten uiterlijk 20 december, voor de kerst uiteraard, verstuurd worden.
Waar je je kunt inschrijven en de andere regels van de Secret Santa vindt je hier. De clou is dat je niet weet van wie je iets hebt ontvangen en dat je niet verteld aan wie je iets hebt gestuurd, secret dus.
Tja, ik kon het niet laten, ik heb me gelijk voor deze swap ook maar aangemeld.

Aanstaande zaterdag wordt alweer de 6e Zelfmaaklingeriedag georganiseerd. Samen met een vriendin ga ik daar naar toe. Het maken van lingerie is in een dipje tercht gekomen, het laatste setje dat ik gemaakt heb stond in dit bericht en is al weer maanden geleden gemaakt. Ik hoop dat de inspiratie door alle leuke workshops, voorbeelden en materialen weer aangewakkerd wordt...

3 opmerkingen:

poetsie zei

Mooie collage heb je gemaakt, hopelijk kunnen we elkaar as zaterdag inspireren. :-)

simoneannemone zei

Leuke collage heb je gemaakt.

Helaas ben ik er deze keer niet bij, had graag weer even met je gesproken!

Ik hoop dat het een heel inspirerende dag gaat worden zodat we weer gauw nieuwe foto's van je kunnen zien.

Saskia

Jos van KloskaCreAtief! zei

Gezellig om je weer gezien te hebben en ik ga me ook meteen inschrijven voor die Secret Santa, errug leuk!