vrijdag 9 juli 2010

Laten zien, deel 2

Ik moet een beetje tempo maken met het posten van de berichten, anders kom ik er voor de vakantie niet eens doorheen. Dus, hier dan weer gemaakte shirts:
Patroon: Embroidery Library - Say it with Sass Lg
Garen:     Angel King kleurno. N24 DN110 0361
                   Brildor Metallic kleurno. 7110
Patroon: Embroidery Library - Say it with Sass Lg
Garen:     Sulky Metallic kleurno. 142 7001 (zilver) en 142 7043 (lila iriserend) en 142 7053 (paars)

Natuurlijk zijn beide shirts weer verder versierd met hotfix steentjes, ik houd nu eenmaal van glitter...
Patroon: Drops Top met ajourmotief no. 107-8
Garen:     Gemerceriseerd katoen Nova van de Wibra

Wordt vervolgd....

5 opmerkingen:

poetsie zei

Wat een mooie shirtjes, ik word bijna jaloers op je machine. ;-)

Anoniem zei

Hoi Alice,
Wat zijn de t shirts prachtig geworden zeg.vooral die gitaar.
gr bets

Happy Stitches zei

Waaaaaaaaaah he-le-maal...super!!!
Ik zat net te denken...wat moet ik toch op die handdoek voor mijn nichtje borduren...ik ga het patroon met de schoen eens pzoeken....fijn dat je het deelde!! Leuke blog heb je ook trouwens!!!

groetekus,Liane

Jos van KloskaCreAtief! zei

elke keer als ik werk van jou zie begin ik toch weer te twijfelen of ik niet toch een borduurmachien moet kopen. Errug mooi allemaal!

Anoniem zei

heel mooi die top met ajour motief. het valt me op dat je ook vaak garen van de Wibra gebruikt. ik vind dat ook heel fijn om mee te werken. heb je dit met de hand of met de machine gemaakt? gr. Regina