donderdag 27 oktober 2016

Brievenbus Swap door Valerie


SWAP = een verrassende naar eigen hobby
handgemaakte creatie uitwisselen met een maatje

kan tot en met donderdag 10 november
op atelier-valerie@hotmail.com met vermelding van :
Naam en Voornaam + adres
Naam van een blog of niet
Interieurstijl & favoriete kleuren
Je deelname wordt bevestigd met een mail

♫ Na de inschrijfdatum verwerkt Valerie alle gegevens ♫

♫ Aansluitend volgt een mail met een korte samenvatting ♫
en belangrijk de gegevens van je SWAP maatje

♫ Het pakje wordt ten laatste halverwege december verstuurd ♫
Je hebt dus ruim de tijd om iets te maken

Leuk toch om een pakje te ontvangen net voor Xmas!
Ik doe mee en jij ook?


2 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Bedankt Alice om dit te delen op je blog ...
Nog een fijne avond ... liefs Valerie ♥

Anoniem zei

Ik heb al eens een keertje meegedaan met een SWAP van Valerie en dat was superleuk! Deze keer heb ik het te druk met eigen projectjes die af moeten, dus deze keer laat ik het aan mij voorbijgaan.
Ik wens je veel plezier ermee!
Groetjes, Sigrid