woensdag 10 juli 2013

Bedenken

Vorig jaar haakte ik na de Wooleater deken voor drie kussens nieuwe hoezen met verschillende patronen. De kussens zijn voor de schommelbank op de camping en er moet nog een bijpassende gehaakte deken bij komen. Ik ben alvast begonnen om grote granny squares in 1 kleur te haken, maar ik moet nog bedenken hoe ik van deze grote granny squares een leuke deken zal maken.
Tot op heden weet ik echt nog niet hoeveel blokken ik op welke manier zal maken om uiteindelijk een lekkere sprei c.q. deken te krijgen. De kleuren heb ik al wel bij elkaar gezocht: zonnig geel, ecru, grijs en gemeleerd licht en donkergrijs. Patronen van granny squares te over en ideetjes genoeg op te doen op het www, klik daarvoor maar eens hier (klik). En bovendien heb ik even de tijd, inmiddels is de schommelbank die we hadden echt ingestort en zullen we naar een nieuw exemplaar op zoek moeten.

3 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Ze zijn leuk in mooie kleuren.
Altijd fijn om granny's te haken.
Geniet van het zonnetje,
lieve groetjes, Valerie ♥

Corina zei

mooie kleurtjes heb je uitgezocht. Ben benieuwd hoor hoe ie uiteindelijk gaat worden. Jammer van de schommelbank.

Corina

Bets zei

De kleuren zijn prachtig en je zal vast weer iets heel moois ervan maken. gr bets.